Atascadero

Äntligen kan jag uppdatera här. Internet fungerar inte där jag bor ändå..Men det kommer :) Sitter just nu på starbucks i Atascadero klockan är snart halv sex.

Jag har det bara bra och vädret är super :) Jag tänkte lägga in lite bilder nu..Vet inte vart jag ska börja hehe. Och zandra och malin jag var på warner bros och det fanns en gossip girl hylla och en friends hylla. tänkte direkt på dig och malin då ;) jag var även på en filmpremiär i la det var coolt hehe, såg han som är med i two and a half men bla.

Juste imorgon börjar skolan..hehe jag har fått bra ämnen hoppas att dem är roliga också. De ämnen jag fick lov att ha är engelska och american history, eller jag tror det är det i alla fall hehe. Och sedan har jag fotografi, PE, någon videofilmnings grej, cooking och det är allt. Så jag slapp matte! yey :D Jag börjar 7.47 am varje dag och slutar 1.05 pm varje dag, lagomt skönt.

Jag lovar att skriva snart igen nu när jag hittat ett ställe där jag kan sitta. Och tack för alla gulliga kommentarer..saknar er.

L.A

 mitt rum

stranden :)
 igår

 huset

avila beach

Kommer mer bilder i ett nytt inlägg :)

Kommentarer
Postat av: frida

hej lisa!!

ser ju inte helt fel ut de där heller=)va kul för dej.hoppas skolan blir kul.ska följa din blogg=)

kram frida

2009-08-24 @ 11:25:03
Postat av: dennis/denise

åååh vad bra du verkar ha det :D GAH är ttyp avundsjuk hehehhe na men gud vad roligt för dig Lisa =D <33!

2009-08-24 @ 12:12:05
URL: http://bottleup.blogg.se/
Postat av: Anchi

åh vad härligt det ser ut! :D

2009-08-24 @ 23:25:51
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0