Friday

Ja så idag är det äntligen fredag, jag är helt slutkörd efter en vecka i den amerikanska skolan. + att det är SÅ varmt och då vill man ju inte vara i skolan, eller man kan ändå inte vara ute..

Så idag var jag först i skolan till 12.02, som jag slutar varje fredag. Sedan åkte vi till target och kikade lite, köpte inte så mycket, typ några saker till skolan bara.

Och ikväll ska jag till skolan på Welcome Back Bonanza. Det blir typ dans, mat och sådana uppblåsbara saker som jag inte kan förklara hur dem är..haha men typ på en av dem så står man uppe på en liten pelare och har en lång sak i handen som man slår sin motståndare med. Typ de brukar ha den grenen på gladiatorerna..haha ah i alla fall sådana grejer, så finns det guitar hero osv också + att jag tror att skolans pool kommer vara öppen idag! Haha det är inte direkt som svenska fester..

Nu ska jag plugga, japp på en fredag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

DET ÄR FIESTA A LA CALIFORNIA!!!!

2009-08-29 @ 09:44:15
Postat av: lisa

sv: ja med mig är allt bra:D själv då? "Living the dream"... Tror nog att du har det fin fint va?;)

2009-08-30 @ 20:15:55
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0