Imorgon!!!

Hatar att packa!! Åååååh. Men jag har åtminstone börjat och jag har redan fyllt två väskor...Men kläderna är ju lätta att bara proppa ner men det andra, typ sådana grejer som är jobbiga som jag inte ens tänker på att jag ska ha med mig? Hur ska jag kunna packa ner dem?? Äsch det får helt enkelt bli som det blir och om jag glömmer något är det väl inte hela världen (jo) för då får jag väl köpa det när jag kommer fram.

Hey idag var sista gången jag sov på riktigt i min säng kan man säga, för inatt åker vi mot Arlanda klockan tio i fyra (ja på morgonen). Och jag kom på igår att när jag kommer fram till LA imorgon eller när det blir..svårt med tidskillnaden (nio timmar) så har jag rest i 23 timmar. Snacka om att jag kommer vara döende då..typ.

Nej nu ska jag återgå till min packning som framkallar panik. Men vad gör man inte.

Och en sak...IMORGON ÅKER JAG. Om det inte framkom av detta inlägg menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0