På väg

Sitter just nu på tåget påväg mot arlanda! Vi har precis åkt från Borlänge. Vi hade förstaklass biljetter, men självklart var dem platserna uppe på tåget och vi orkade inte direkt släpa upp väskorna dit, så det är bara jag som inte kunde ge upp min dator för denna stund som sittre här.

Justja, jag såg precis det sista av borlänge för ett tag sedan..eller i alla fall på 10 månader minst! Synd att man bara såg typ biltema, vattenhuset och tågstationen. Eller såklart Kupolen såg jag ju också..

Nu ska jag se på film om jag inte blir att må allt för illa (sitter med ryggen åt fel håll och dessutom är fönstret sjukt så man ser ingenting ut, blää blir illamåenda av det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0