Packning

Påbörjade min packning idag! Började inte dagen innan som jag alltid är så duktig på att göra. Men får göra klart det imorgon, bara packat ned en bråkdel av allt jag tänkt ta med.

Sedan sa jag även hejdå till Malin och Michis idag! :( Fick en hemlig present av dem som jag inte får öppna förrän jag kommer fram...Jag har gett den till mamma nu annars kommer jag antagligen tjuvkika..haha. Men det var i alla fall snällt av dem, och jag kommer sakna dem mycket!!!!

Tror jag ska sova nu.

Godnatt.

Imorgon kan jag säga "Imorgon åker jag" Coolt


Kommentarer
Postat av: Michaela

hehe bra att du inte tjuvkikat än! KOMMER SAKNA DIG MEEER <3333

2009-08-12 @ 21:58:55
URL: http://mickapickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0