Pictures

 mitt rum igen, med resväskorna kvar.

riley deras hund. han äter ALLT. Typ papper, starka såser, pepperonis, kattmat ja allt han blir galen när han ser mat ..alltså ja han är galen och han bajsar överallt hehe.

 mina fina kläder som jag ska ha på mig när jag tränar i skolan..haha jag gillar längden på shortsen :) (nej jag har inte klippt mig..)

Och juste jag var på någon grej i skolan i torsdags, typ för alla nya elever, det var roligt träffade massa folk :) Och jag har ett amerikanskt nummer nu för alla som vill ha. Såg att malin skrivit något om det..jag ska komma ihåg att ge dig det :) I alla fall när jag var där i skolan så var det en kille som frågade mig ifall jag kände marcus from sweden. För det finns ju bara en marcus i sverige..så jag visste PRECIS vem han menade! Eller inte..hehe. Men alla var jättetrevliga alla kom fram och pratade och frågade om jag var hon från sverige som "alla" pratade om haha.

Kommentarer
Postat av: Michaela

åååh vad kul du verkar ha gumman :) bra att du slapp matten! :) jaa det har hänt en sak men vi kan ta det sen :) PUSS LOVE U!!

2009-08-24 @ 07:09:58
URL: http://mickapickaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Gud vad kul att se att du har det bra:D och vilket mysigt rum du såg ut att ha! lycka till med allt nu, dvärgar som negrer ;) haha! träffade gäddan igår, han var på kalas hos patriks moster, haha höll på att dö av skratt när han kom in i rummet ;) så frågade han om jag gått på jax och så! haha :D hoppas det går bra i skolan då , det verkade ju inte vara lite soft schema :D ha det bäst gumman! love <3

2009-08-24 @ 08:26:02
Postat av: Elin

Höhö, det får jag hoppas ;) Jag kommer nog kolla dig med ska du veta... :P

2009-08-24 @ 12:30:18
URL: http://elindamlin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Linnea: HAHA jag har varken träffat negern eller dvärgen men ah hehe hoppas jag gör det snarast höhö ;) Vad kul med gäddan hahahah. Hoppas ni hade trevligt :D Och hoppas ni hde det bra på rhodos såg några bilder och det verkade ju hur mysigt som helst :)jo mitt schema är soft men drygt att först på måndagen ha tre lika lektioner och sedan på tisdagen tre andra lektioner och sedan går det så varannan dag haha så blir lite samma men äh :P om du fattade något av det där, fattade knappt själv haha :P

2009-08-25 @ 00:26:06
URL: http://lisaiusa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

haha okej, vad tråkigt att du inte träffat dom då! :) hahahaha ja trodde jag skulle dö, och det sjuka var att jag såg honom igår igen , två dagar i rad och har inte sett han sen vi träffade han sist ;) haha!! jaa vi hade det verkligen hur underbart som helst :) ja jag la ju ut lite bilder så du kunde se :) haha fattade inte riktigt men typ ;P du det där med webdesign gör du rätt i att byta! haha, kul om ingalis hade varit lärare åt dig även där ;D

2009-08-25 @ 09:31:50
Postat av: Felicia

JAA jag vill ha ditt nr :) hihi

2009-09-02 @ 14:20:57
URL: http://feliciacarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0