School

Ja då var min första high school dag gjord. Det gick bra inget hemskt hände eller så. Det var bara lite svårt i vissa klasser att förstå (eller har ju bara tre lektioner varje dag men två av dem var svåra så..) Men det blir väl bättre. Imorgon har jag tre andra ämnen så får se hur det blir då.

Jag ska i alla fall byta ut video rop mot något annat vad som helst förutom matte kan jag ta för det var så himla hemskt. (linnea det va exakt som webdesign och du vet ju hur kul det var ;) Inte lust att pina mig igenom ett helt år till med det. + att det bara var bitchar i klassen haha). Men cooking verkar ganska kul, men ganska seriöst typ catering och sådant haha men det blir nog bra. Och sedan political science verkar svårt, men det är något jag måste ha och läraren verkar bra!

Eftersom jag heter Eva Lisa Josefin så tror alla lärare att jag heter Eva i första namn, pust. Så när de ska läsa upp klasslistan så säger de "Eva Bergdahl" ..eller ja de försöker sig på att säga Bergdahl..de lyckas inte så jättebra. Så jag vet nästan inte att de är mig dem menar, men ah har i alla fall sagt att jag heter Lisa så.

I ett klassrum hade de en svenskflagga också, yey liksom.

Och det är stekhett och jag visste inte vad man fick ha på sig i skolan så jag tog jeans och en långärmad..det blev varmt. Men imorgon blir det shorts i alla fall hehe.

Juste ifall någon vill ha mitt amerikansk mobil nummer eller hem nummer så säg till så får ni det. Det kostar typ 1 krona för er/minut att ringa hit tror jag. Skulle vara kul att prata med någon :)

En sak till, ifall jag svarar på några av era kommenterar så gör jag det antagligen där ni skrivit dem eller i ett inlägg så ni vet att ni kan kolla där också :)
Nu ska vi snart till Vons och handla, sedan hem och käka. Sedan upp till skolan imorgon =nya klasser= nya människor.

Pusss och kram Lisa

babes på min säng

Kommentarer
Postat av: emsan

du anar inte hur avundsjuk jag är, jag vill också gå till vons och handla mumsiga saker :D Hoppas du har det great babe :)

2009-08-25 @ 15:56:03
Postat av: Malin

Hej! tur att din dag blev bra :) har vart i halmstad en vecka nu, och det känns bra. men det är en massa lekar och shit på nollningen, som du skulle hata! Hehe ;)är SMIRNOFF ikväll :D ska på nollepub :) Ha det bäst!

2009-08-25 @ 18:44:59
Postat av: denise

låter braa lisa =) överlevt första skoldagen iaf! Ni nollar inte då? ;)))

i want your numbeeeeeeeeerrr :D

2009-08-25 @ 19:27:33
URL: http://bottleup.blogg.se/
Postat av: MarcusP

Ge mig ditt nummer? :D

2009-08-25 @ 20:29:56
Postat av: Lisa

Malin: Haha tur att jag slipper det där då ;) Men tur att det känns bra ändå :) Du ska få mitt nummer och så sedan, men skriv din adress i mailen..har en grej att skicka ;) men du vi får höras så får du berätta om halmstad :) ha det så roligt :D puss

2009-08-27 @ 01:55:23
URL: http://lisaiusa.blogg.se/
Postat av: Anchi

Lisaaa vi måste prata någon dag!! Jag vill ha dit nummer. Om jag får, hihi <3

2009-09-02 @ 23:10:37
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0