Thursday

Idag var en pretty bra dag i skolan :)

Photography som jag har second period är roligt och sedan har jag english som faktiskt var okej idag..fastän jag fick veta att jag på måndag ska lämna in en början på essayen som ska vara klar på onsdag + att vi ska ha något prov på de 10 hemska orden, sedan hade jag PE sista lektionen och då fyllde vi i två papper och sedan inget mer och lektionen är liksom en och en halvtimme..men man får inte gå tidigare utan man måste sitta kvar och vänta på att klockan ska ringa ut. Annorlunda mot hur det är i den svenska skolan..Men det är ju bra på så vis att ingen kommer försent och ifall man ska gå på toaletten under lektionstid så måste man först självklart få tillåtelse av läraren och sedan ska läraren ringa till någon gubbe som kommer åkandes på en golfbil så han kan eskortera dig till toaletten haha. Då går jag hellre på toaletten innan ;)

Alltid under andra lektionen på dagen så ställer man sig upp och vänder sig mot en amerikansk flagga som sitter i hörnet av klassrummet och säger någon amerikansk grej, jag kan den inte ännu så jag står tyst..hehe.

Idag är det 40 grader i skuggan!! Och i helgen ska det bli ungefär 45. Så det är ganska stekigt just nu. Hoppas att skolans pool snart är klar så kanske man kan bada där. :D

Ikväll ska vi till skolan för någon welcome back to school night, typ föräldramöte tror jag. Så föräldrarna får träffa alla lärare osv.

Nu ska jag kila, men hey nu fungerar internet här hemma! :) Så hör av er ifall vi ska bestämma typ att vi ska prata någon dag hehe som sagt bäst att bestämma innan.

Ha det så bra.

 
ser ni vart jag handlat? :)

Kommentarer
Postat av: Elin

VICTORIAS SECRET!!??



Vad brun du är föressten! :) Vissa får då allt; solbränna, shoppa på vickans och lära sig flytande engelska... Herregud! :P

2009-08-28 @ 09:00:58
URL: http://elindamlin.blogg.se/
Postat av: Madeleine

vs.. nu är jag avundsjuk! :(

2009-08-28 @ 10:51:11
Postat av: Mattias i Kalifornien

Okej skulle gå på atascadero high school först men blev ändrat sen och det är ju rätt nära :D

2009-08-28 @ 11:35:24
URL: http://mattiasegnell.se
Postat av: Michaela

Victorias, niiiice :D känns skönt att det verkar gå bra för dig! finns det några snyggingar då? :)<3

2009-08-28 @ 14:27:14
URL: http://mickapickaa.blogg.se/
Postat av: Eli

Jahaadu, drömmer mardrömmar om na numera.



Åker imorrn! :) hihi, har inte packat klart än:P

2009-08-28 @ 22:25:50
URL: http://elindamlin.blogg.se/
Postat av: Lollo

haha, är det pledge allegiance-grejen de säger då till flaggan?

"I pledge allegiance to the Flag of the United States of America, and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."

(jag kan de 4 första orden, fick googla resten :P )



snacka om jobbigt att gå på toa då!

2009-08-30 @ 13:11:41
URL: http://lizinamerica.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag är avundsjuk på dig ditt lyxbarn! vill också! jag kommer och hälsar på ;)

2009-08-30 @ 14:23:26
URL: http://llisasdiary.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Vad bra du verkar ha det gumman!:) sköönt med värme! kan du inte skicka lite hit också? (A) haha!! har du träffat nå trevliga kompisar då? :) <3

2009-08-30 @ 15:16:34
Postat av: L

Linnea: Hehe jo jag kan skicka lite värme till er, det är för varmt här hehe..Ja jag har väl träffat många trevliga, men jag vet inte liksom vilka man kan kalla kompisar ;) Sa jag att jag träffat negern nu? hahaha

2009-08-30 @ 18:40:33
URL: http://lisaiusa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Åh vad snällt, här kan du ju bara tänka dig vad det är för väder ;) haha! okej vad bra det då, hehe okej.. ingen som du börjat umgås med eller? hahah nej har du?! ;D var han nice?;)

2009-08-31 @ 09:48:07
Postat av: L

Hehe jag har mina aningar..jobbigt. Alltså jag umgås ju med folk i skolan, men du vet ju själv liksom hur det är när man träffar nya folk, det första man gör är inte att umgås med dem hemam liksom hehe. Men det finns några tjejer som jag umgås med mycket, och även utanför skolan. :) Haha han ropade på mig, typ över hela cafeterian (typ matsal, elelr man sitter på bänkar utomhus och käkar varje dag vid lunch, nice!:) ah iaf så hörde jag väl någon ropa "LISA" så såg jag någon svart som ropade så vinkade jag typ, för jag var på väg åt ett annat håll...tyvärr ;)

2009-09-01 @ 05:19:28
URL: http://lisaiusa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

haha ja fyfan, fast idag har det varit ganska varmt, men det ska bli regn som vanligt ikväll tror jag! :) hehe ja men precis, det är ju samma för mig nu! ;) okej, vad kul det då! :) hahahaha åh vad kul, din nya vän! :):)

2009-09-01 @ 14:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0