Black Friday!

Jag och Bez tog bussen idag till San luis för att shoppa. Det är då alltid lika mycket konstiga människor på den där bussen alltså...Men vi kom fram till slut i alla fall! Gick och åt direkt för jag var dödshungrig..beställde en soppa, pizza och hon beställde pizza + två mackor. Så jag käkade en skål med soppa först, en hel pizza + en macka. Haha blev ganska mätt åtminstone.

Jag köpte en svart klänning och en smink grej som ska göra ögonfransarna längre. (bäst för den att den fungerar pga priset.)

Efter en sväng på starbucks tog vi bussen hem igen. =ännu mer konstiga människor.

Nu har jag precis ätit fastän jag var proppmätt, men käkade bara efterrätt och det går ju alltid ned.



 mysigt med alla julsaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0