Eva Bergdahl

Ja igår var jag och de fyra andra utbytesstudenterna på min skola, på det där mötet. Det var typ de högsta inom skolan som hade något möte. Själva rummet såg ut exakt som i en court så kändes som att man skulle dit på förhör.

När jag kom dit så kom en kvinna fram till mig och frågade om jag var en av utbytesstudenterna. (hon som hade kallat dit oss) så frågade hon väl vad jag hette och så där. Så sa jag LISA (tänkte de kommer antagligen kalla mig eva...som är mitt MELLANNAMN) Och sedan fick jag en namnlapp och hör och häpna det stod: Lisa på den. De började med att ropa upp den tyska killens namn, så han var den första som fick gå upp till talesstolen haha. Och så läste de upp vart han kom ifrån, vad han tyckte om att göra osv. Sedan säger hon "Eva..uttalas det så?" Alltså herregud människa...går det inte att få in att jag heter LISA. Nej nej. Så sa jag "No LISA" Hon ba "Oh Eva-Lisa" "Ehm no, LIISA" Sen så sa hon "aha so u say Lisa" Jag: "yes thats my name.." Och alla började skratta...Så sa hon "hon har fyra olika namn, thats so cool." ehm mm. Men i alla fall så fick jag gå upp dit och jag har ingen aning vart de fått sakerna de läste upp ifrån. Hon sa saker som att jag älskar att träna för att hålla mig vältränad, jag reser varje år med min familj (när hon sa det så sa alla typ "oooh" haha) att jag läst engelska i 10 år och spanska i 5 år, att jag vill jobba utomlands och så sa hon massa mer...Men allt stämde ju iallafall.

Så idag hände inget spännande i skolan förutom att jag såg att jag fortfarande har ett A i min poli sci class som jag är så stolt över. Det är ju ändå en svår klass, och jag ligger på typ 95.8% Vilket är bra! Det är bara 9 av 30 i den klassen som har över 90 % och jag är en av dem. Och bland dem 9 så har jag bland de högsta betyget, weird va? Men är man smart så är man..höhö just kidding.

Nu ska jag gå och uppfinna något eftersom jag är såå smart.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha du får vara nöjd att dom kallar dig för eva.. tänk vad dom skulle kalla mig.... PROS! hahah

2009-11-19 @ 09:45:05
Postat av: anchi

du är så duuuuuktig :D

2009-11-19 @ 21:47:57
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Liisa

Linnéa: HAHAHA fan vad kul det skulle va undra hur de skulle uttala det, hahahahahha :D

2009-11-20 @ 05:01:14
Postat av: Linnéa

hahahaha jaaa, usch hemskt.. så klaga inte så jävla mycke då..... du som är så duktig;)

2009-11-20 @ 09:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0