goodnight

Skola imorgon, och vad tycker vi om det? Hm VILL INTE. Men ändå jag vet inte, det enda hemska är att behöva gå upp så fasligt tidigt på morgonen var eviga daaaaag. Men ska stå ut dessa tre(?) veckor fram tills jag får jullov.
Tror inte jag skrev något igår? Hmm vet ej. Åkte i alla fall till forever 21, köpte några välbehövliga (som vanligt) grejer. Sedan hände inte något mer spännande den dagen inte. Så himla kul att försöka umgås med 2 einsteins....(inte).

Idag var en ungefär lika rolig dag! Spenderade hela dagen med att titta på one tree hill (var ju mitt val eftersom jag inte kunde slita mig..) Så nu har jag äntligen sett klart hela säsong 6 som jag köpte för sisodär 3 månader sedan, men hey, bättre sent än aldrig right? OCH DET VAR SÅÅ BRA. Alla som inte sett det: DO IT.

Justja första advent idag också..shooot

Nu..godnatt

Kommentarer
Postat av: En nyfiken bloggläsare

var är du Lisa och vad har du gjort?

2009-12-01 @ 19:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0