Halloween!

Som sagt så åkte jag hem till Danie för att hon skulle fixa mitt hår och makeup. Det tog sin lilla tid för oss att bli färdiga, men resultatet blev ju helt ok :) Danie var Lady Gaga och jag en leopard haha.

Typ vid sex började folket komma och vi började äta. Och på deras gård hade de en gång som var typ som ett spökhus eller vad man ska kalla den..det var liksom mörkt, fullt med spindelnät, spindlar, otäcka ljud osv. Men det var hemskt att gå där för det var ganska lågt i tak + att jag hade högaskor så jag fick typ gå dubbelvikt haha. I alla fall vi gjorde väl inte så värst mycket nder kvällen, typ dansade, tog kort, pratade och åt. Men det var roligt! :)

lady gaga!

 







 pokerface


just dance




 denna gubbe som skrämde mig i affären, skrämde mig igen, usch. Precis när jag skulle ta kortet vred han huvudet och kollade in i kameran haha han rörde ögonen med så han verkligen kunde stirra in haha

 makeup


Kommentarer
Postat av: Anchi

jag har ju redan sagt det men jag kan lika gärna säga det igen, haha. gud vad snygg du var (är) :D:D

det märks verkligen att halloween är så mycket större i usa också!

2009-11-01 @ 20:33:42
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Michaela

snygg!!! <333

2009-11-01 @ 21:01:13
URL: http://mickapickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0