Holidayyy

Skulle ju på bio i söndags, men det blidde ingen bio för den var slutsåld! Så vi gick endast runt och shoppade lite och sådär. Efteråt åkte jag hem till Danie där jag käkade och spenderade natten.

Så imorse skulle vi egentligen ha åkt till cambria, men viförsov oss liiite så det blev inget av det. Men det var bara skönt, vi var så trötta. Låg och sov/kollade på film tills halv tre..då vi åkte och köpte mat till vår middag vi hade idag.

Justja till frukost idag åt jag några kinesiska korvar och typ nudelsoppa. Jag tog en rejäl sked av den där soppan och fytusan vad starkt det var!! Shit trodde jag skulle börja spruta eld när som helst..(Till och med danie tyckte den var stark och då är hon ändå van med spicy food!) Gud hemskt var det i alla fall. + att hennes arm tog eld när vi lagade maten också, haha.

Imorgon ska jag till stranden med olivia, en tjej från min skola. Och senare på kvällen ska jag danie, daniel, clive, eka och bez på bio. :) Jag äälskar att ha lov!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du Lisa till stranden går vi inte här men kanske om ett halvår!Fatta hur härligt du har det over there!!

2009-11-24 @ 22:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0