"I can't do miracles, but I'm trying."

Här sitter jag och nyser mest hela tiden. :( Hoppas att det bara är lite allergi idag och att jag inte kommer vakna upp med världens förkylning...

Men i alla fall, eftermiddagen och kvällen spenderades at bez's med henne och eka. Det var trevligt! Så käkade vi middag där, pizza hehe. Fick briljera med mina italienska kunskaper också höhö. (100 år av spanska gav resultat..förstår åtminstone några ord italienska hm).

Imorgon blir det teater på skolan eller bbq hos en kompis med Danie. :)




Kommentarer
Postat av: Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

...var bara tvungen att lägga ut en liten del av våran msn-konversation på blögga ;) Hoppas du inte misstycker. Vet inte varför, men jag skrattar fortfarande högt för mig själv åt din reaktion. höhöhö... kan liksom se dig framför mig

2009-11-15 @ 21:33:46
URL: http://elindamlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket härligt kort på er!

2009-11-16 @ 16:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0