I dont understaaaand.

Då var det måndag igen. Varför känns det som att varje helg går så förbaskat snabbt och veckorna så mycket långsammare, nog för att de också går fort tack och lov. Eller det är inte alltid bra..

Idag frågade en tjej som är med i teatern jag såg igår, ifall jag gillade den. Vad ska man svara "Du det var det sämsta jag någonsin sett." Kunde inte direkt svara det så fick väl köra på: "Den var bra! Men jag förstod inte så mycket..och ni var duktiga skådespelare". (att man inte har förstått något pga språket fungerar ganska ofta att köra på..men snart kan jag nog tyvärr inte köra på det längre..måste komma på något nytt!)

 Och i min hospitality class fungerar det alldeles utmärkt också för jag hatar att väga upp smör och dylikt så varje gång vi behöver göra det så säger jag bara att jag inte fattar deras vikter (det är faktiskt svårt) så då slipper jag göra det. :) Fast tänk om alla redan tror att jag bara spelar dum utbytesstudent..eller så kanske de tror att jag är lite dum av mig, vad vet jag.
Det sjuka är att rektorn trodde jag hade flyttat hit till Californien med min familj...Så han hade ingen aning om att jag var utbytesstudent ens..Vilken koll man kan ha.

Imorgon ska jag till något möte som skolan har, där de ska presentera alla utbytesstudenter, kan ju bli intressant.

 


Kommentarer
Postat av: pegga

vare is the pisser

2009-11-18 @ 13:06:06
Postat av: Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Haha, du är för rolig Lisa :P Snygg är du i hatt också föressten.

2009-11-18 @ 21:59:42
URL: http://elindamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0