I dont want to be anywhere but here

Det var nice vid stranden idag, eller vi gick bara runt där lite och sedan åkte vi och käkade :) Det var riktigt härligt ute idag, så det var en perfekt dag.

På eftermiddagen kom danie och clive och hämtade upp mig och vi åkte till bion. Eller först så hittade de inte hem till mig (danie har ju bara varit här 1000 gånger innan..) Så vi åkte från mig fem minuter innan bion började och det tar väl 10 minuter att åka dit...Så vi hann inte gå på den vi hade tänkt. Så vi gick och käkade under tiden som vi väntade, och när vi beställde in maten var det 15 minuter kvar. Så vi missade lite av början på filmen...New Moon såg vi förresten. Den var bra, men första filmen är bättre. (antagligen för att man inte såg edward typ alls + att bella är ju deprimerad mest hela tiden)

Imorgon ska jag försöka att ta mig ut och springa. (låter alltid som en bra idé på kvällen och inte lika bra på morgonen när man vaknar dödstrött och bara vill sova..) Så får se hur det blir med det. På eftermiddagen ska jag i alla fall hem till Bez. Och sedan ska jag förbereda mig inför kvällen då det kommer besök hit. Hejdå med egen toalett för några dagar.


Kommentarer
Postat av: Michaela

jag tycker new moon är bättre! Och jacob är ju bara sååå snygg ;)

2009-11-27 @ 12:55:11
URL: http://mickapickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0