I like it

En dag som alla andra dagar, möjligen lite kallare än det varit hitills denna vecka. + att det blåste. Men hörde att det snöat i Sverige? Mohaha. Det är något jag verkligen inte saknar, om jag ska vara ärlig finns det inte mycket alls jag saknar i Sverige.

Idag fick jag mina nya skor också, som jag ska ha med mig till San Francisco! Ett par over knee.

Framkallade min andra rulle med film idag också, börjar få in snitsen nu..eller inte. Tycker inte om det, men det är kul att göra bilderna stora, som denna under.

Nu ska jag snart iväg och köpa en födelsedagspresent till Danie. Vad köper man till någon som redan har allt?

Och GRATTIS till Hanna som fyller år idag!!!!♥

 :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är värsta mästerfotografen ju!

2009-11-06 @ 10:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0