Macbeth

Precis hemkommen för dagen! Eller var hem en sväng förut också, men bara för en kort stund. Jag tog bussen till Cal Poly idag och sedan på hemvägen stannade vi och åt middag på en restaurang!

Har inte direkt något speciellt att berätta om min dag, det var i alla fall varmt idag igen! Jag gick hem från skolan i shorts och linne :) Sköönt!

Imorgon är det soccer workout igen, men jag kan antagligen inte gå eftersom mitt knä börjat göra ont :( Jag tror det är överansträngt typ..så får väl vila det några dagar och se hur det är sedan. Men istället för träningen imorgon så ska jag och Bez ta bussen till San Luis där vi ska shoppa! :) (födelsedagspresent till danie!!) Jag ska ju faktiskt till San Francisco på lördag och där ska det shoppas! Jag hoppas hitta en snygg väska där!!!!

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och plugga Macbeth som är så himla roligt!!!!:) Ungefär såhär är hela boken: "Whence cam'st thou, worthy thane?" "It is too full o' th' milk of human kindness. To catch the nearest way. Thou wouldst be great, art not without amition....." Så himla vackert skrivet, inte alls svårt eller så :) Men ja drygt att läsa en hel bok som är sådär, amerikanerna fattar ju inte ens...

Snart ska jag ta svininfluensa sprutan...scary.



Kommentarer
Postat av: anchi

men skämtar dom eller? är det meningen att man ska fatta sånt där? :o herregud, det går ju inte.

2009-11-07 @ 02:03:07
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0