Monday!

Kan börja med att berätta vad jag gjorde igår. Jag åkte till Forever 21 med Danie. (i shorts och linne i november...:) Köpte inte så värst mycket för det var inget jag behövde förutom några snygga vantar, men självklart fanns de inga alls. Så köpte två snygga leggings, ett par strumpbyxor och ett par skor!

Idag fortsatte det varma vädret, skulle tippa på att det idag var ungefär 27-28 grader ute! :) Jag hade PE som sista lektion och det var rätt så varmt då om man säger så. Men jag ska inte klaga, det är november och jag kan använda shorts och t-shirt och vara väldigt varm! Så imorgon blir det shorts till skolan (bara för det så blir det väl inte lika varmt imorgon)

Hade mina nya skor idag och dem är höga, haha. Så idag var jag väl sisodär 2 meter i skolan ;) Och så skulle jag ta med mig ett par extra skor som jag skulle ha på mig när jag skulle gå hem. När jag ska ta upp skorna för att byta, tror ni inte jag har tagit med mig två olika skor då?? Så då fick jag lov att ta mina PE skor att gå hem i.


Kommentarer
Postat av: E

grr

2009-11-04 @ 13:39:27
URL: http://elindamlin.blogg.se/
Postat av: Michaela

snygging! här har det snöat idag :(:(

2009-11-04 @ 23:44:08
URL: http://mickapickaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Viken fin bild.

2009-11-05 @ 22:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0