Police

Var på teatern på skolan idag och det var väl det värsta jag sett, så himla tråkig!!! De skrek och gormade pjäsen igenom. Till råga på allt höll helvetet på i tre timmar!! Det enda jag fick med mig när jag gick hem var huvudvärk OCH självklart min biljett som är guldvärd nu. (måste visa upp den för att få extracredit, om jag inte skulle fått det skulle jag...gjort något dumt.) 

Efteråt skulle vi gå och äta och försöka glömma bort vad vi just sett. På vägen dit blev vi stoppade av polisen, haha.

Nu är jag trött som bara den, så blir väl att gå och lägga sig vid halv nio idag. Imorgon börjar ju the hell igen, men bara EN vecka kvar nu och sedan en veckas lov!!! EFTERLÄNGTAAAT!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0