San Francisco 3

Sisa dagen

Vaknade som sagt upp och var inte så jättepigg, han inte käka frukost så tog en pizza slice från dagen innan + cola hehe.

Vi åkte till alcatraz (ett fängelse, eller det var ett fängelse) vi parkerade bilen mer än 3 kilometer ifrån dit vi skulle så vi fick gå över 3 kilometer klockan 7 på morgonen + att det var kallt. Usch. Och själva turen där vid alcatraz var väl inte så superkul, jag var trött och frös + att jag var på fel ställe hela tiden...

Sedan åkte vi och käkade och sedan hem (tror jag..) Kom i alla fall hem vid 7 tror jag.

 nå skor från fångarna i guess



 så söta ju!

Har fler bilder men de är antingen på lee's, mimoris or ayumis kameror..

Kommentarer
Postat av: Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

"nå skor från fångarna i guess" DU ÄR JU GALEN KVINNA! :O Skulle ge mycket för att få besöka Alcatraz ju...

2009-11-11 @ 19:12:46
URL: http://elindamlin.blogg.se/
Postat av: Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Heh. Jag vet, I'm nuts. Men ändå.. du vet ju att såna där "fina killar" inte riktigt är min grej ;P

2009-11-11 @ 19:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0