San Francisco

Andra dagen

Ehm vad gjorde vi denna dag, hm jag och Danie var sena till samlingen på morgonen för vi försov oss..Men när vi väl kom iväg åkte vi till (kommer inte ens ihåg..) Men senare på dagen (eller så var det på morgonen..) Ja nu kommer jag ihåg. Vi tog en tunnelbana in till stan eller något, (kommer ej ihåg vart vi åkte ens haha). Och därifrån åkte vi cable car en bra bit. Vi åkte till Lombard Street (typ världens kurvigaste väg eller något), sedan gick vi till Pier 39 och kikade runt och åt där, och efter det tog vi bussen till China Town. Sedan har jag ingen aning vad vi gjorde..

När vi kom tillbaka till hotellet så badade vi i bubbelpoolen som fanns där. Sedan käkade vi pizza, de hade köpt ungefär 100 stycken large pizzas och det blev 8 stycken heela pizzor över..

Efter vi käkat badade vi lite mer, ända tills klockan 11 då vi fick lov att vara inne på rummen (vi fick inte gå ut efter 11..) Men vi bestämde oss för att ha lite kul eftersom det var vår sista natt där. Så alla killarna som var med kom till vårt rum typ vid 1 haha så himla kul för en av ledarna som var med hon var skitbossig och hon bodde bredvid oss så de fick smyga som bara den + att hon hade sitt fönster öppet så hon skulle kunna se och höra vad som pågick haha. Men de kom i alla fall till vårt rum så vi var ungefär 25 stycken i vårt hotellrum + att vi spelade musik, så vi var ju ganska högljuda, men ingen märkte då det ;) Efter ungefär två timmar eller något gick de tillbaka till deras rum, men jag och Ayumi var inte ett dugg trötta och kunde inte sova så vi betämde oss för att gå till deras rum. Så vi smög runt hela hotellet för att ingen skulle märka oss..Så satt vi inne i deras rum och lyssnade på musik, pratade och kikade på tv och sov lite haha. Till klockan 4.30 då vi gick tillbaka. Nästa morgon skulle vi upp klockan 6 så jag var superpigg då verkligen! + att jag hade somnat i mina kläder.

 ayumi i väntan på tunnelbanan


 ayumi, kommer ej ihåg namnet & mimori













Kommentarer
Postat av: anchi

hahaha så himla kul det där på natten :D

2009-11-11 @ 18:00:22
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0