Santa Barbara

Åkte som sagt till Santa Barbara lite snabbt idag. Gick inte i så många affärer. Men fick lov att kika in på forever 21 där jag köpte två saker endast. Sedan åkte vi till san luis där köpte jag lite smink som jag b e h ö v d e. (inget onödigt här inte som jag är så bra på.) Skulle ju på bio på kvällen men det var tydligen försent att gå på 7 bion....MM okej så vi ska gå imorgon istället. En tjej från min poli sci class träffade jag i san luis så hon undrade också om ja gville gå på bio, men kunde ju inte eftersom jag skulle på bio redan, hmm.

Jag fick ett paket från sverige idag, som innehöll lite smått och gott. Bland annat choklad, mums! Och brev från mina grannar, TACK! Så gulliga, och jag ska ta mig tid att svara på dem också, lovar. (det enda finurliga är att jag har himla svårt att ta mig till posten..)


 sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0