Test, test.

Hade ju mitt political science prov idag, började plugga igår vid 21 kanske..Och var så himla trött då så inget gick in i min hjärna. Skrev upp två grejer i min hand som jag inte fick in i hjärnan. Tänkte att jag kan ju ta med papperet och kika på under provet. Idag pluggade jag lite innan lektionen, jag fick provet tänkte : "herregud varför pluggade jag inte mer?!" Eftersom de andra i klassen gjorde provet i måndags så fick jag och tre till gå till ett annat klassrum för att göra det. (jag fegade ur och tog inte med mig papperen) Men så ser jag att två av de andra har sina papper med sig! Och där sitter jag och inte kan något liksom, hade till och med suddat ut det i min hand...Men jag skrev så gott jag kunde, chansade på ungefär hälften. Läraren rättade provet direkt - panik. Och så ger han det mig och säger "Bra!". Tänker han kan väl inte mena mig..Kollar på provet och jag har 89/100. Vilket är bra! (jag tror fortfarande att han måste ha rättat fel..ska säkert vara 59 eller något..hehe). Men jag är då nöjd. Nu är det bara ett tresidigt grammar häfte + macbeth prov imorgon kvar innan jag tar helg.

Idag när jag kom hem hade Riley (hunden) vält omkull min papperskorg och ätit papper så det låg i hela rummet..Alltså allt som var i min papperskorg tidigare var på golvet. + att för någon dag sedan åt han upp mitt paket jag fått från Sverige med godis i. Tur för honom att han är söt....



Kommentarer
Postat av: anchi

den där jäääääkla hunden alltså!! :o

2009-11-14 @ 19:37:15
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0