Trip to San Francisco

Första dagen

Vi åkte på lördagen och kom hem i dag, måndag. När vi åkte dit var vi försenade en halvtimme och när vi åkte hem var vi försenade två timmar, haha.

Det var 35 stycken studenter som åkte, så vi åkte i fem större bilar. Jag och Danie hade då lätt mest packning..tre väskor var, alla andra hade typ pyttesmå ryggsäckar..Hade min ganska stora rosa resväska först som var proppfull som sagt, men när jag kom hem till henne läste jag att man inte fick ha en sådan väska, måste va mjuk och endast en då. Men jag fick inte plats, men i alla fall fick ner allt tillslut.

I alla fall, jag sov hela vägen dit och när vi kom fram till hotellet så bestämde hon bossen vilka som vi skulle sova med, jag fick dela rum med Danie, en tjej från Italien och en från Japan. Jättetrevliga så vi hade roligt!

På kvällen åkte vi till Golden gate och gick över hela den, sedan åkte vi till union square för att shoppa ( en timme..shit ofta man hinner något då..) Så gick vi och käkade, så vi kom tio minuter försent, så vi fick stå och sjunga A, B C, D, E, F...den sången ni vet? Inför hela gruppen, + allt folk eftersom vi var mitt på gatan. Lagomt barnsligt. Sedan åkte vi tillbaka till hotellet, jag somnade direkt med mina kläder min mobil på magen och min ipod under mig haha.


 lee och danie på in n out

 golden gate



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0