Buttom

Idag tog jag bussen till San Luis Obispo efter skolan för att träffa tjejen som hjälper mig med min roliga engleksa grammar. Så när jag går på bussen så säger han som kör bussen något oförståeligt, så jag ba "ha?" så säger han typ "say buttom" jag ba "what?!" så typ börjar han bokstavera det, så säger jag det väl, så slapp jag betala. Fattade ingenting...

Och i skolan hände inget som är värt att prata om tror jag...Eller hade tydligen något test idag på golfen, haha. Men det gick bra. Och när alla var klara och vi hade räknat ihop våra poäng så fick de tre personerna som hade lägst poäng (inte jag tack gode gud) gå fram och springa och skjuta på bollen. Lagomt pinsamt att göra det inför 30 stirrande personer. För det är ju inte direkt lätt att springa samtidigt som man ska träffa bollen. Men jag slapp i alla fall.

Och idag när jag gick hem så såg jag ett spöke hängandes jättehögt upp mitt över vägen....




Kommentarer
Postat av: Michaela

haha tack gumms! <3 jadu jag vet inte, jag har inte sett honom iaf men han kanske sett mig då ;) hehe!

2009-10-07 @ 08:39:24
URL: http://mickapickaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

hahaha åh vilken mysig butik:):)

2009-10-07 @ 13:39:11
Postat av: dennis

HAHA :D SAy buttom!!

helsjuk busschaufför då :D

mysigt med halloween ;p firas stort där borta?



och krya!! <3!

2009-10-08 @ 19:04:06
URL: http://bottleup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0