Okt. 26, 2009

Ännu en varm sommardag har passerat! Hade en performance quiz på hospitality classen, det var intressant haha. Jag och en kille i min klass skulle göra biscuits. Hela receptet stod i lb och oz!! (det som dem väger i ist för kg tex) Lätt att veta då hur mycket typ mjöl man ska ha...Nej. Men vi klarade väl det i alla fall..Det hon klagade efteråt på var att vi inte hade gjort rent tillräckligt mycket innan vi skulle börja arbeta + att våra biscuits var för tunna...Hmm.

Sedan skulle vi spela in nått grejs i video classen. Hahah. Vi tog hjälp av en i vår klass och han är helt insane. Idag hade han på sig en långkjol....När vi väl blev av med honom låste vi dörren så vi skulle slippa han. Men ialla fall det var min dag.

Efter skolan gick jag till vons för att köpa lite grejer och sedan gick jag hem och sov. På kvällen åkte vi och kollade på ett hus och sedan och åt.

(Skrev detta igår alltså.)

 hm vilket kort ska man välja? (en av de tre väggarna..hehe)

Kommentarer
Postat av: anchi

haha men what, vad var det för mysko kille ni behövde låsa dörren för? hahaha. söt du är! puss, miss you <3

2009-10-28 @ 03:06:51
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0