forever 21

Vi kom faktiskt upp igår! Och vi tog oss iväg till the junior high school för att träna där. Det gick väl bra. Men jag kommer aldrig klara av att springa de 3 kilometrarna som vi måste, på 15 minuter. Jag har världens sämsta kondition ju!!

Efter träningen igår åkte jag med Bez till Forever 21 (jag skulle inte köpa något). Jag köpte leggings till halloween, en jackaoch ett par andra leggings. Men jag hade en tröja jag lämnade tillbaka och man kunde inte få tillbaka pengar så då handlade jag för de pengarna istället. Smart va?

På kvällen gick vi ut och åt på en thairestaurang!

Och idag ska jag träna fotboll med Lizzy vid vår skola. Vet inte när ännu, vi hade planerat att börja vid 9 men hon kunde inte då. Tack och lov för jag hade min klocka på 8 och sju väckte katten mig och då var jag död.

 mina "vita" fotbollsskor(de blev bruna) och min rosa boll till höger! Snyyyyggg

 kan inte visa vad jag har på mig förstår ni :)

Kommentarer
Postat av: dennis

Gud vad du är fiiiiin!

2009-10-25 @ 20:31:35
URL: http://bottleup.blogg.se/
Postat av: anchi

fin du äääär!! <3

2009-10-26 @ 12:18:31
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: anchi

svar: det är en del som händer, hihi! i lördags var jag hos några vänner, igår också. nu ska jag snart ut på fotopromenad med en kompis och sen ikväll är det halloweenfest. imorgon blir det bio och i helgen lite filmkväll och sådär =) hihi. suuuperskönt med lov!!



men vad tråkigt att du inte får diplom.. hade varit kul att ha ju. men ändå gryyymt att uppleva det :D

puss <33

2009-10-27 @ 12:30:47
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0