Friday, Friday. Yes, yes.

Man längtar alltid, inte alltid men oftast, till varje fredag. Ändå känns det som att det är fredag nästan hela tiden. Tiden går så fort! Men i alla fall, idag är det fredag, igen. Och jag är ledig på måndag dessutom, lyx!

Ikväll ska vi åka till ett ställe som ligger ungefär 1 timme härifrån och kolla på något, kommer inte ens ihåg vad det var, men det blir nog trevligt!

Annars har jag inget speciellt planerat under helgen, eller en kille från Belgien undrade om jag och Danie ville komma på hans bday party på stranden, ja ni hörde rätt, stranden. I oktober, sjukt va?Men det kommer antagligen vara lite kallt eftersom det är kallare neråt än där jag bor, så sjukt att det kan skilja så mycket på temperatur om man bara åker 20 minuter. Men det blir nog trevligt ändå, får ta på sig lite mer kläder bara hehe. Danie kunde inte, men jag ska nog dit :)
Ja så måste jag såklart plugga under helgen också, men det är ju stående. Har prov på tisdag och onsdag. Härlig början på veckan, sådana gillar vi!



Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh gud va kul med strandparty!! :D:D haha härlig början, har du den roliga lektionen också? då blir det ju en toppstart! :)

2009-10-10 @ 10:40:47
Postat av: Lisa

japp på onsdag, har ju varenda lektion antingen 3 eller 2 gånger per vecka, ingen variation här inte! :)

2009-10-10 @ 19:20:02
Postat av: Anchi

Åh shit vad kul med strandparty! :DD du får berätta hur det var sen, hihi =)

2009-10-11 @ 00:45:53
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Anchi

Hahaha jaså? :D Då måste du berätta!

2009-10-11 @ 14:16:23
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0