Happy Friday

Äntligen kom den efterlängtade fredagen! Första delen av dagen har spenderats i skolan, som vanligt. Tog ännu lite fler bilder idag på photo classen, jag och sarah klantade väl oss som vanligt, haha ;) Men nu har jag i alla fall ett riktigt bra negative och ett okej. Sedan hade jag engelska, och idag sa läraren att han hade lagt alla tre prov på samma dag!! Kan ni fatta, hur dum får man vara att ens tänka den tanken? MEN som tur var så insåg till och med han att det var en DUM idé. Men vi har fortfarande två prov på samma dag. Sista lektionen var PE och vi åkte till golfbanan som vanligt nu för tiden. (vad hände mer variation? Men jag ska inte klaga det är bättre än att springa och göra push ups var eviga gång...)

Efter skolan åkte jag och Danie till San luis och shoppade!! Vi åkte först till forever 21, vi var där inne i två timmar tror jag, och ändå hann jag inte på långa vägar kolla på allt i butiken. Men jag köpte lite grejer som jag är sjuktnöjd med! :D Sedan åkte vi downtown, och kikade lite. Där köpte jag bara en bodylotion och body mist från victoria's secret. Eller förresten jag köpte utsökta (gigantiska) jordgubbar doppade i choklad också! Yummie.


Tips på vad jag kan vara på halloween? (gissar att jag måste ta det seriöst och klä ut mig (seriöst).

Och sist men inte minst, tack så mycket för kommentarerna jag fick igår eller när det var. Jag blir så glad för varenda en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0