Happy monday? eh no

Well det var inte en hemsk måndag, men ändå, måndagar är måndagar right?! Idag var en odd dag i skolan vilket betyder att jag först hade hospitality, video och sedan political science. Dagen gick fort, och efter skolan åkte jag med Julianne till San Luis Obispo. Det var trevligt, kikade bara runt en kort stund, sedan åkte vi hem till henne och sedan till mig. Hon stannade här och käkade och sedan gjorde vi homework. Jag har ju nämligen prov i engelska imorgon, två stycken.

Det var en trevlig dag, fastän det var skitkallt imorse, och det var inte så värst varmt på dagen heller faktiskt. Men men solen lyser ju i alla fall och det är någorlunda skönt!

Alla här har ju nu börjat pynta sina hus inför Halloween, såg en gård som hade en kista på sin framsida!! Snyggt liksom, euuw jag skulle då aldrig vilja ha en kista på min gård.

Ska visa bild från en affär där de sålde lite halloween saker, men det vägrar att ladda upp nu. Och när jag gick inne på den affären och kikade så fanns det en låtsas gubbe som stod och jade ett grönt ansikte och när jag gick förbi så vred han på huvudet efter mig och sa något, haha jag blev skiträdd och skrek rakt ut :p

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha men du har nog bättre måndagar än vad vi hade förra året ;) eller ah den sista lektionen , men det gör ju en hel dag/vecka/månad/år förstört ;) haha!! fan vad drygt med värsta seriösa halloween firandet, haha.. ;D

2009-10-06 @ 15:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0