Hm..

Sitter just nu och pluggar, som vanligt. Har två prov imorgon, båda i engelska såklart! Eller har inte pluggat något..sov när jag kom hem..Men men det ska nog gå bra ändå.

Imorgon ska jag och Danie ta bilder till min photoclass! Eller jag ska ta kort på henne, eftersom hon är modell så borde bilderna bli bra, även fast det är jag som tar dem ;)

Mmm har väl inte direkt något mer att skriva, mer än att jag är hungrig och ska äta nu.

En sak..DET ÄR VARMT UTEEEEEEEE. Jag kommer inte sakna snö eller kyla. (kommer väl bli kallt här med men inte som i sverige hoppas jag:@)


Kommentarer
Postat av: Michaela

men chilla, jag vart bara så förvånad de är ju värsta big deal ju :D:D:D:D vad kuL!!!

2009-10-23 @ 10:14:34
URL: http://mickapickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0