Homecoming

Jag tror att alla mina fredags inlägg börjar med typ, "Äntligen fredag idag då", "Gud vad skönt att det är fredag idag". och så vidare, och jag kan instämma även denna fredag!

Idag skulle vi rätta våra poli science test på lektionen. Självklart så gör vi det tillsammans, en annan i klassen har mitt prov och rättar det. Pinsamt om man typ skulle få ett rätt eller något...Och det hela började väl med att läraren visade upp mitt prov som exempel för hela klassen, jättekul verkligen. Och han sa typ "Ja här har ni ett prov och där har ni en smilegubbe på för det var bra skrivet" Och så kollar han och pekar att det är mitt prov, haha omg. Så även detta prov gick bra för min del. (fastän jag fick plugga i kolsvart mörker pga strömavbrottet)

Ikväll är det homecoming game och dance. Har jag sagt det eller har jag glömt det? Och som ni kanske förstår så är jag inte så pepp för det...Jag är allmänt trött och har ingen lust att gå till ett varmt gym och dansa. (en sak om vi hade fått klätt upp oss, men nej inte ens det gör vi...) Men det kanske blir roligt, får hoppas på det.

Nu blir det att ta en nap så jag inte somnar ikväll.

(Ifall ni vill veta så är det varmt idag, som en varm sommardag i sverige. Jag klagar inte, eller jo det gör jag eller Linnea?;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha jo du klagar bitch :) jag klagar inte, det är så varmt och skönt här. + 2 grader max, men känns som minus 10, men nejnej jag klagar inte heller ;D haha

2009-10-17 @ 14:40:56
Postat av: Michaela

haha en som heter camilla åkte ur.. men du har väl antagligen inte hört henne haha! och rabih är sämst.. är en kille som sjunger typ som en tjej och är allmänt mesig! hur mår du då? hur går skolan? <3

2009-10-17 @ 19:36:47
URL: http://mickapickaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

åh homecoming! LÄNGTAR!

2009-10-21 @ 21:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0