Photoshot

Idag beställde jag mina grejer till garduation. På tal om graduation så komme rjag antagligen inte få något diploma eller så, utan kommer bara få gå med i själva paraden eller vad man ska kalla det. Men det är ju bra nog, jag får ju ialla fall vara med om det!

Så idag åkte vi till San Luis för att ta mina bilder till min photo class! Danie hade 4 olika outfits hehe men jag tror bilderna blev superbra! Sedan fick vi även tid för lite shopping. Köpte en kappa och lite mer grejer. Så idag har jag spenderat en hel del pengar....ska inte köpa något mer denna månad! (förutom kläder till halloween och skor...) (san francisco är ju faktiskt nästa månad!)

Danie och jag har en liten sleepover inatt så hon ska spendera natten här hos mig, och imorgon ska vi upp tidigt och springa och träna fotboll! Får se hur det går..om vi ens kommer upp...

Förresten idag är det jättevarmt och skönt ute, i like it. Vi var precis ut och åt på en restaurang, och vi satt ute, typ åtta på kvällen! Såå härligt!! :)




Kommentarer
Postat av: Michaela

fan de är ju asballt ju :D:D hehe!

2009-10-24 @ 08:40:32
URL: http://mickapickaa.blogg.se/
Postat av: anchi

fett cooolt! jag skulle också vilja vara med om det, haha! sånt där man bara ser i amerikanska serier annars ju ;p men varför ska du inte få diplom? är det för att du inte har gått alla åren?

2009-10-25 @ 21:52:46
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0