Pumpkins!

Att sol kommer efter regn kan jag bekräfta! Idag var det soligt och varmt!

Direkt efter skolan idag åkte jag och Julianne till ett ställe och köpte pumpor(?)

Vi åkte även downtown san luis för att shoppa lite! Jag köpte bara två saker på Forever 21 idag!

I alla fall sedan åkte vi hem till Julianne för att att börja med the pumpkins! Det var ganska svårt, men roligt. Vi satt ute och gjorde det, på kvällen och det var jättehärligt ute. Yeah well vi carved some pumpkins helt enkelt. Så nu står den på framsidan av huset så fint. Jag åkte från henne klockan 8 och till och med då var det varmt och skönt. Är det inte otroligt, i mitten av oktober liksom? :)

Idag började helvetet på PE;n igen. Hehe. Eller vi behövde bara springa två varv idag! (+ situps, armhävningar, plankan osv.) Sedan spelade vi basketball! Och vem ägde då? Hehe skämtåsido. (jag var grym;). Mitt lag (på tre personer) vann de två matcherna vi spelade i alla fall, och dem vi mötte var 4 coolt va. ;)









Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är så duktig lisa, så himla pysslig :D

2009-10-16 @ 10:55:08
Postat av: Elin

ÅH vad fina pumpor :]

ÅH vad fin Lisa ;]

2009-10-16 @ 13:32:19
URL: http://elindamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0