Rain?

Nu har jag precis kommit innanför dörren. Jag tog nämligen cykeln till Vons för att handla lite grejer. Och gud vad jobbigt det var när jag skulle hem! Haha, det är uppför hela tiden + att det blåste + att jag hade den tunga väskan på styret.

Så nu måste jag börjar plugga..vill inte. Men kan dra på det lite till, så under tiden jag inte pluggar ska jag, ligga i sängen, typ?

Det ser ut som att det ska bli regn ute nu, får se om jag får se mitt första regnväder här borta då. 

(Och justja den tjejen som jag träffade i lördags, hon hatar svenskar tack vare mig! (Så jag menar ni vill nog inte heller träffa henne;) Någon som frågade hur det gick till och allt, det är en lång historia som jag inte orkar skriva här, sorry.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0