Soccer

Måndag idag, självklart en lika härlig sådan som vanligt.

Fast det var faktiskt en ganska bra måndag, hade photo, english och PE. Och nu börjar vi komma till mina sporter på PE:n, idag spelade vi fotboll! Och jag var grym, vilket är ett mirakel med tanke på att det var 100 år sedan jag sist spelade (överdriver inte.) Jag var så grym att killarna i mitt lag kallade mig för magic feets. (Haha). Och en tjej tyckte jag should try out for the soccer team. (Hahah). Seriöst jag är i chock. Efter lektionen så typ pratade alla om hur bra jag hade varit, sjuukt. Och efter lektionen så skulle jag ta upp min tröja från marken, tror ni inte jag får en stenhård boll rakt i bakhuvudet då? Ååh det gjorde skitont, har fortfarande ont haha. En kille sa typ "Shit dem försöker döda vårt hemliga vapen".

Haha alltså liite kul att de tyckte jag var bra, jag är inte det..Liksom det var väl ungefär 4 år sedan om inte längre, som jag sist rörde en fotboll. Eller iof kanske rörde en fotboll på idrotten under gymnasiet, men tror inte jag var med och spelade pga mitt knä..

Nog pratat om detta för det var inte det enda intressanta som hände idag. Eller det hände inget mer speciellt idag, men idag fick jag veta av Danie att jag kan följa med hennes utbytesorganisation till San Francisco i november! 3 eller 2 dagar ska spenderas i San Francisco med shopping och diverse turistattraktioner! Yey! Något att se framemot. Sedan har jag även andra resor att se framemot!!! Men ingen av dem är ens säkert att jag ska åka på, men jag hoppas!! Ledtrådar, Mexico, Hawaii, New york...:)


Kommentarer
Postat av: Borlänge FK

Kul för dig att visa vad du lärde dig på den tiden...kör på!

2009-10-20 @ 22:15:15
Postat av: Dennis

Lisa det kanske är your hidden gift =D!!

Du äger, o fixar allt :) and I know it <3

puss på dig Lisa!

2009-10-21 @ 15:27:56
URL: http://bottleup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0