The us constitution

Äntligen klar med the us constitution! Började igår och satt hela eftermiddagen idag. Vi har redan haft prov på det och det vi gjorde nu var ifall vi ville ha extra credit, eller om man bara lämnade in själva papperet så som vi gjort in class så får man 0 och om man gör något extra så kan man få extra credit! Jag hoppas på extra credit!

Imorgon och på fredag ska vi även beställa våra cap and gowns. Ni vet hatten och den långa saken man har på sig på graduation? Man kan även beställa kläder, muggar, classrings, nyckelringar, kort, kuvert. M.M allt typ.

Framkallade även min film idag i mörkrummet. Haha det var hemskt, man såg ingenting, alla andra gånger när vi varit där har vi haft en sorts lampa på men nu var det verkligen kolsvart. Lätt att göra det då liksom, men man lär väl sig förhoppningsvis. (+ att jag var sjuk när de gick igenom hur man skulle göra..) Men dem hjälpte mig så det gick braa.

 the constitution before

 min constitution haha! (den är 5 eller 6 sidor lång..)


Kommentarer
Postat av: Michaela

men vadå ska du vara med på graduation ändå??? :O

2009-10-22 @ 18:06:26
URL: http://mickapickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0