Workout

Kom hem för ett tag sedan från en soccer träning. (har inte bestämt mig om jag ska try out or not..) I alla fall jag gick dit med hopp om att få träna FOTBOLL. Men icke, här ska det springas, göras armhävningar + situps och gud vet vad. Vi började med att springa två varv sedan var det raka vägen att ställa sig i led och göra massa skit. Typ springa ännu mer (såklart), utfallssteg både framåt och bakåt, höga knän allt sådant. Och sedan sprintade vi, alltså sprang asfort, typ hur långt och länge som helst.

Sedan var det dags för min favorit :) The bleachers! (hata) Det är där man sitter på footballs matcherna, läktarna alltså. Dem är ju inte direkt korta heller, nej hur långa som helst så skulle vi kuta upp och ned där en miljon gånger också, sedan göra utfallssteg ända upp och hoppa nå kaninhopp. Mina ben skakade som bara den efter det.

EFter detta sprang vi 3 varv till, gjorde situps, armhävningar och tävlade i att springa fort. Puuuuuh är mitt ord för detta pass. (säkert glömt något också.) Men men det är väl bra träning.

Idag i trimmade jag tri tip. Hahah. Typ ett skitstort köttstycke som är helt rått med blod och allt. Så skulle jag o två till ta bort fettet from det..Usch. Men vi fick lov att gå tidigare för vi skulle ta senior picture, alla seniors på en bild :)

P.s idag var det kallt ute, blåste mycket. Och en bra sak alla seniors fick gratis mat i skolan idag yey.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahahaha kaninhopp, kommer du ihåg våra på mammas jobb? HAHA

2009-10-29 @ 08:28:17
Postat av: Anchi

jahaaa, då förstår jag vad det är du inte kommer få! jag fattade inte det först, hihi. jag är ju lite trög.. hehe.



åh men fyfasen vad jobbigt det där passet låter, jag hade dött efter en minut. usch! du kommer ju verkligen vara i supertoppform när du kommer hem din jäkel! hahaha ♥

pusss, love you babe ♥♥

2009-10-29 @ 23:36:18
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Linnéa: Inte glömmer jag väl dem inte hahaha. Nu kommer jag tänka på det varje gång jag ska göra sådana kaninhopp! men dess var aningen drygare, usch o fy! ;p vet du vad hunden gjorde idag? Han åt en hel förpackning med choklad, han åt förpackningen också. Så vi fick lov att ge han något så han skulle spy eftersom han inte får äta choklad...hahah alltså åh det låg papper i hela vardagsrummet för han hade rivit ned typ hela huset haha....

2009-10-30 @ 05:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0