A

Jag fick ett A på mitt political science prov!! Det trodde jag aldrig, det var ett stort svårt prov men jag klarade det :D Tänk att jag från Sverige fick bättre på provet än rätt många i klassen, haha. Jag som hade svårt att fatta vad det handlade om ens hehe. Men men nog om det nu..

På tal om skola (som hela mitt liv kretsar kring just nu..) jag hade ju det där grammar provet på engelskan (som vi förövrigt inte fått reda på och det är väl lika bra det, haha kan säga att det blev troligen inte något A där inte.) Men i alla fall det tog alla krafter ur mig (som alla english lektioner gör eftersom de är så hemskt jobbiga) och så sa vår lärare att vi antagligen ska ha ett stort prov på norse mythology och english skit som jag tycker är SÅ intressant, på tisdag. Och imorgon har vi quiz på 10 hemska ord som vanligt haha. Jag älskar min engelska klass! :D So much fun.

På lördag ska jag till Santa Maria på ett YFU möte. Då ska jag baka chokladbollar och paj haha. Hur tror ni det kommer gå? ;)

Och justja idag när vi skulle baka på min cooking class så skulle vi ha vanlij (typ vaniljsocker tänkte jag) men nej vaniljen var brun och flytande haha. På tal om bakning liksom.

(Smärtan i mina ben är inte att leka med idag för den delen..)

NU: fortsätta plugga.

 lycklig för sitt andra A hehe


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till provet! Och du vet att du är ruskigt fin va? Lycka till med bakningen:)

2009-09-17 @ 07:44:28
URL: http://elindamlin.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Men gud vad kul att du klarade det, skönt!! :D haha jag skulle aldrig klara av era lektioner, hemskt!! men jag kan ju komma och hjälpa dig att baka, annars kanske innehållet i pajen rinner rakt ner längst ner i ugnen ;) hahaha! :D

2009-09-17 @ 09:14:49
Postat av: Anchi

Men åh du är ju så duktig Lisa!! :D hihi. Jag blir lite stolt, haha ;) nej men gud vad roligt!

2009-09-18 @ 14:04:57
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Linnéa: Haha jag är helt förvånad själv ;) Det är ganska svårt och så men dte går och du skulle visst klara det! Hahaha ja vem vet ;) Eller så kanske jag ställer in en trä form i ugnen så den blir helt svart..oops eller justja det var ju inte jag som gjorde det, vem var det nu igen? ..hm :D haha

2009-09-18 @ 21:45:46
URL: http://lisaiusa.blogg.se/
Postat av: dennis

DU ÄR BÄST helt enkelt :D

Go Lisa ;D!!

2009-09-18 @ 22:59:00
URL: http://bottleup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0