burr

Just nu sitter jag här, hungrig och trött. Har pluggat hela dagen känns det som. Jag tog nämligen bussen (by myself) till Cal Poly (universitet här i san luis) för där skulle jag träffa en tjej som ska hjälpa mig med mina engelska läxor! Känns så bra och hon var jättesnäll och duktig! Så nu äntligen förstår jag lite mer av prepositions.

Annars då, det var kallt idag igen! Använde jeans och linne idag hela dagen! Första dagen jag inte har shorts.

Hm idag hände det tyvärr inget roligt typ som att jag framkallade kassa bilder. Men jag kom på en grej till om min photo class, som ni minns så gjorde vi bookmarks there? (som jag visade bild på) I alla fall mitt blev jättefult när jag färglade det, jag skämdes över det. Så när jag fick tillbaka det typ förra veckan, så kollade jag inte ens vad jag fått för kommentar eller betyg. Så igår när jag skulle göra min engelska läxa så råkade jag av misstag se vad jag fick, och hahahah A+ fick jag!! Kan inte fatta det, han måste vara blind eller något (ganska bra om han ser dåligt för då kanske han inte märker att mina bilder är hemska!) Men jag vart i alla fall nöjd med det, kan ju inte vara så mycket bättre betyg än så. (om ni inte vet så är ju A= MVG i sverige).




Kommentarer
Postat av: Borlänge

Lisa du ÄR duktig!

2009-09-30 @ 22:12:29
Postat av: zandra

Grattis, du verkar vara en naturbegåvning när det gäller att få A:n. Tack för kortet föresten, vet inte om jag har sagt tack innan, så tack igen.



btw en på idol kunna imitera zlatan plus att han såg lite turkaktig ut, kanske nåt att satsa på när du kommer hem:D saknar dig och ha det så bra!

2009-10-01 @ 00:28:51
Postat av: dennis

Visste la det :) Du gör ju great ifrån dig :D proud of you :D

<3

2009-10-01 @ 10:56:44
URL: http://bottleup.blogg.se/
Postat av: Elin

Håller med alla andra kommentarer:)Du är skitduktig och du kan om du vill!

2009-10-01 @ 13:57:26
URL: http://elindamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0