Cat

Drive-in bion igår var rolig! Vi satt liksom utomhus på en bil med sådant flak, och ljudet från filmen kom från bilstereon. Den första filmen var så helt weird, tror den hette "the final destination". Se den inte, haha. Den andra filmen var the hangover, och den var rolig, trots att jag råkade somna lite haha.

Idag hade jag sett framemot att få sova litegrann på morgonen (längre än kvart över sex liksom), men självklart ska väl katten väcka mig klockan halv åtta...åååh. Han står utanför min dörr och gräver med klorna på dörren och typ trycker sig mot den.

Pratade nyss med Andreas och mamma från skype, det fungerar ju utmärkt!! Så nu ber jag alla som vill att skaffa skype så vi kan prata där! :)

Well det var allt jag hade att säga nu. Kanske skriver lite mer efter shoppingturen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0