Biscuits

Helloo.

Idag bakade vi biscuits och cheesecake på hospitality classen och så käkade vi chips och salsa haha. I början tyckte jag att de biscuitsarna smakade som en mjölig degklump, och fattade inte hur folk kunde äta den..Men nu tycker jag det är riktigt gott och jag häller smält smör på dem, haha! Låter gott va? ;) Men jag tycker om mina hospitality classer för då får vi äta haha. Idag fick vi som sagt biscuits, cheesecake och chips. Härlig blandning haha.

Sedan idag åt jag inte pizza till lunch! Det blev hamburgare idag ;)

Idag har det också varit riktigt varmt, så att gå hem blev lika hemskt som vanligt. Men jag tänker typ att det är bra med lite motion (förutom PE) med tanke på vad jag stoppar i mig. Haha jag vill inte komma hem så ni inte kan känna igen mig (kan inte komma på ordet för det).

På kvällen idag åkte vi ut och käkade på chili's. Jag käkade inte pizza eller hamburgare utan det blev pasta med kyckling!

Yey, och nu ska jag packa ned lite kläder för PE imorgon, vet inte om vi ska spela golf imorgon eller inte. + att jag kanske ska sova hos Danie imorgon för mina hostparents ska till LA. Inte säkert ännu om båda ska åka. Så det betyder att jag måste packa sådana grejer också..haha och allt detta ska jag bära på hela dagen imorgon.

 biscuits

Kommentarer
Postat av: E

Jorå, ca marche! :P Haha. Hur funkar engelskan för dig då??



Trevligt med all pizza, hamburgare osv! :D Här blir det dock mest baguetter, ost, baguetter, ost, baguetter och croissanter.. och ost.

2009-09-24 @ 18:34:46
URL: http://elindamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0