Danie

Sov ju som sagt hos Danie inatt :)
Det var trevligt, igår åkte vi till en Japansk restaurang med hennes hostparents och åt, sedan kikade vi på farmers market. De försökte få mig att äta sushi, men jag var inte riktigt så modig haha. Pinsamt om jag hade tagit det och sedan typ spytt. Och jag kan inte äta med pinnar!! Så de fick lov att ta in några plastpinnar till mig som barn äter med haha. (till och med danies kusin som är ett år kan äta med pinnar...) Fast jag smakade lite sushi och det var helt okej. Inte direkt något man ba "Mm vad gott" (typ som man gör med pizza..eller i alla fall jag). Men jag käkade kyckling och det var yummie!



restaurant

 sephora

 somewhere



Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahaha:P Kan tänka mig dig med pinnarna!

2009-09-26 @ 09:28:04
URL: http://elindamlin.blogg.se/
Postat av: anchi

fin du är lisa!! =)

2009-09-27 @ 01:22:21
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0