:)

Idag var jag på den där träffen med massa utbytesstudenter. Vi var ungefär 25 studenter, som kom ifrån, Belgien, Tyskland, Thailand, Vietnamn, Japan, Cypern och Turkiet. (som jag kommer ihåg) Det var jätteroligt! Mycket roligare än den träffen jag hade med min organisation. Så det blev en lyckad dag. Och jag älskar musslor och räkor, haha! (musslorna ska vara i en speciell röra annars vet jag inte om jag tycker om dem hehe)

Kom på en rolig sak som hände igår när vi åkte från stranden. Så skulle vi går ur bilen så har shelby inga skor, så vi åker tillbaka till parkeringen för hon måste ha glömt dem där, men på väg till parkeringen så säger hon "did i just hit something?" så kollar vi bak vad det var hon kört på. Efter ett tag hon ba "is that my shoe??" Haha så var det hennes sko som hade åkt av från taket för hon hade glömt dem där uppe. Hahah så kul det var, så vi fick lov att stanna mitt i vägen och plocka upp hennes sko, och den andra skon var fortfarande kvar på taket ;)


Bilder från dagen:



 ser ni mig är ni bäst. kolla i mitten..








Kommentarer
Postat av: dennis

I can see you haha :D <3!!

2009-09-29 @ 08:03:13
URL: http://bottleup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0