Fall?

Jag tycker inte om måndagar, jag är så trött då. Idag var jag vääldigt trött. Tänkte gå upp i tid för att jag skulle duscha, men nej tror ni inte jag vaknar 30 minuter innan vi ska åka då? Jobbigt, men det funkar ju de å. (dalmålet sitter i).

Min första class idag var photography, då gick vi ut för att ta kort med vår oatmeal box (vi har liksom gjort en egen kamera lol). Och tror ni inte jag råkade ta av mitt lock då? Jo självklart och det fick man ju inte göra, men det fattade väl inte jag. Så står jag nere i mörkrummet och ska framkalla bilden, så är det ju massa andra folk där med typ coola bilder. Och vems om inte min tror ni är helt kolsvart?? Ååhhh. Men det gjorde inget..Och nästa gång när jag gick ut (jag tog ej av locket då) så när jag ska framkalla det så är det helt vitt istället. Herregud liksom. Men mitt linshål var för litet så det hade i alla fall en riktig orsak istället för att jag bara är dum haha.

På PE classen idag spelade vi golf. (jag tog en influensa spruta igår, aaah. Men i allafall det gör att min arm gör ont, bra att spela golf då.) Men men det gick väl bra, jag vann en soda. Haha. Man skulle jag vet inte vad det heter på svenska ens. Men vi skulle skjuta bollen så nära hålet som möjlit och den som kom närmast fick en soda.
Och justja för att göra er där hemma på bättre humör så var det kallt här idag! (btw så tror jag att jag börjar bli van detta varma väder) Det var 75 grader idag (24). Så det är ju lite skillnad mot hur det har varit i helgen var det 107 (42 grader). 


  duktig fotograf


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahahaha jag dör av skratt, du är för rolig du! :D det blev säkert jätte fina bilder! ;)

2009-09-29 @ 08:57:35
Postat av: Anonym

Linnea: haha ja gud ja bilderna blev super, kan skicka dem till dig så får du se på mästerverken!! :D

2009-09-30 @ 04:55:59
URL: http://lisaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0