Football!

Ja då har jag precis kommit hem från min första football game, jag är helt slut haha. GO GREYHOUNDS! Men i alla fall, jag fattade ingenting, såg inte bollen, kollade på fel personer (satt och kollade på avbytarna typ och trodde inte ens matchen börjat..då hade den hållit på typ 10 minuter haha).
Danie fick lov att vara hemma klockan hm 9? Men vi glömde bort tiden så det blev 10. Men ändå liksom klockan 10?! (hon skulle åka med mig hem så fick lov att åka samtidigt som henne) Vi hann inte ens se klart matchen.....Men men så kan det vara.

Innan matchen så var jag in the kitchen och skulle fixa med mat och massa grejer till spelarna, tränarna och några andra hehe. Så jag och en kille stod väl och diskade hela tiden typ haha och så skar jag upp nå potatis ;) haha och det var första potatisarna som inte var fries jag såg sedan jag kom hit! :D

Jag tog lite bilder på skolan idag, och på footballen, så jag lägger in dem här under :)

 hospitality classroom

 fin bild på danie vid skolan :)

 vet inte ens vart detta är haha. Antagligen någonstans vid skolan.


football

paus

(skrev detta igår nrär jag kom hem men det blev publicerat idag tydligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0