Friday again

Yey ännu en skolvecka avklarad. Idag var det due på att lämna in senior pictures, baby pictures och senior memories. Där på senior memories ska man skriva typ sina minnen från sina 4 år i high school, hm jag som bara gått på high school i fyre veckor då..? Men fick ner lite med hjälp av Julianne i alla fall :) På tal om henne så fyller hon år imorgon och frågade om jag ville följa med henne och hennes kompisar på bio eller så men eftersom jag ska till santa maria på yfu möte så vet jag inte. Får helt enkelt se.

Nyss var jag ute och försökte sola, jag klarade av att sitta där i 10 minuter. Det är så himla varmt ute, men jag ska inte klaga för det är sådant här väder som jag älskar! Men jag är inte van att det är så här varmt när jag går i skolan, när det är varmt så är det ju oftast under sommaren (om ens då), och då kan man ju bara softa liksom hehe.


 senior picture (shit vad stort det blev här haha)



Kommentarer
Postat av: Anchi

Gud vad fin du är Lisa!! <3

2009-09-19 @ 02:16:18
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Elinpelin

hothothot

2009-09-19 @ 15:38:44
URL: http://elindamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0