FRIDAY!!!

Ja som rubriken lyder : fredag och det kunde inte vara mer efterlängtat med helg faktiskt. Denna vecka har varit en mardröms vecka på skolfronten. Med det menar jag alla läxor och prov osv.

Idag trotsade jag regeln om att bara använda orange and grey på PE classen, jag hade svarta korta shorts! Haha läraren kom och sa till mig sedan att jag helst måste ha dem orangea. Tusan också. Jag gör allt för att försöka bli av med dem, idag lämnade jag till och med mitt skåp öppet med shortsen i så någon kanske skulle kunna ta dem. Men icke. Antar att jag måste använda dem ändå hehe.
På tal om PE idag fick vi springa 100 gånger upp och ned för läktaren och de är inte några små läktare..gud vad jobbigt det var, och precis innan hade vi sprungit runt den där banan (som vanligt) + alla push ups, sit ups och sådär. Kan ni gissa vad vi gjorde sedan? Spelade Volleyball såklart!! Vad annars? Men idag var det lite roligare för då delade vi upp oss - mindre seriösa/seriösa. Haha så det var jag och tre till som spelade match mot varandra ;)

Nu ska jag väl hoppa in i duschen för att sedan åka till skolan igen för att laga mat eller något till footballen ikväll! I'm so excited! Jag ska få se min första football game ever! Undra vad jag ska ha på mig...Ska möta Danie där så vi ska kika tillsammans :)

Vi höres :) (Idag är det varmt, shit det bara steker på!! Men man ska inte klaga right?)



                                                                 

Kommentarer
Postat av: Miia

Har ni skåp nu? Väldigt bra och intressant blogg.REkommenderar du Kalifornien?



//Kram Mia

2010-06-01 @ 16:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0