Hair

Så idag efter skolan tog jag bussen till san luis obispo. Och direkt när man gick på bussen skulle man stoppa i sina pengar i typ en glasbehållare och man kunde inte få tillbaka växel. Men det visste väl inte jag men som tur vad så hade jag 2 dollar löst, kostade 1.75. Och det var inte direkt några normala människor som åkte på den där bussen inte. Gubben som satt framför mig satt och hostade rakt ut skitmycket och hela tiden, han kunde då inte hålla för munnen han inte. Så jag fick lov att spruta på lite handsanitazer och flytta bak lite. Ah det var massa andra strange people too.

Men i alla fall, när jag kom fram till SLO så hittade jag till salongen på första försöket! Ganska bra gjort va? Det var en skitfin salong i alla fall! Och jag förklarade bra, sa väldigt tydligt att jag inte ville ha det randigt (har fått för mig att amerikaner gillar att ha slingor i håret så man ser ut som en tiger) men hon fattade vad jag menade och det hon gjorde var precis som i Sverige! Och när hon skulle skölja ur färgen så satt man i en massage stol!! Skitsköönt!

Sedan efter klippningen gick jag och shoppade lite, köpte smink på sephora. Sedan tog jag bussen hem igen. (trött efter att ha gått runt och burit på en väska (på en axel) som vägde 6 kilo, överdriver inte vägde den haha. Kanske inte låter så mycket men kan jag lova att det var.

Ikväll spelade min skola en football game så jag och Lizzy var där och kikade :) Jag förstår tyvärr inget utav matchen ännu, men men.

 my hair. ingen skillnad direkt, bara i utväxten + några mörka slingor.



Kommentarer
Postat av: E

Tummen upp för ditt hår! Mycket fint.

2009-09-26 @ 09:30:01
URL: http://elindamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0